مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


به دنبال آنالیز و باز‌نگری اصطلاحات تخصصی طراحی وب، بعداز معرفی API و کاربردهای آن به سراغ بوت استرپ (Bootstrap) می رویم. بوت استرپ کادر ورکی میباشد که بوسیله آن می اقتدار یک تارنما ریسپانسیو پباده سازی کرد.

در‌پی ای نوشته‌ی علمی به طور بدون نقص و جامع به تمجید، محاسبه و بازبینی بوت استرپ خوا هیم پرداخت.

سرفصل های آیتم بازبینی در‌این نوشته‌علمی:

بوت استرپ (Bootstrap) چه میباشد؟ بازبینی تاریخچه، مزایا و معایب بوت استرپ؟ مقایسه بهینه سازی وبسایت پباده سازی گردیده با بوت استرپ و seo وبسایت پباده سازی گردیده بوسیله برنامه نویس به طور دستی.

تمجید بوت استرپ
در‌این بخش میخواهیم بگوییم بوت استرپ (Bootstrap) چه می‌باشد؟

با معمولی ترین لهجه ممکن بوت استرپ را می شود به تیتر منبعی جامع از ابزارهای ما یحتاج طراحی وب سایت معرفی کرد که دربردارنده کتابخانه های CSS و HTML و LESS و JS میباشد و برنامه نویس به راحتی می‌تواند کد یا این که ابزار دلخواه خویش را از این کتابخانه های بدون نقص و جامع فراخوانی نماید.

به طور تخصصی خیس نیز می قدرت بوت استرپ را این سیرتکامل تمجید کرد:

بوت استرپ (Bootstrap) یک قاب ورک بسیار کاربردی میباشد که دربردارنده گروه ای از ابزار های مایحتاج طراحی وب میباشد. تیم ابزار های بوت استرپ بر طبق گویش های CSS و HTML و LESS و JS مندرج اند. به امداد ابزارهای مجانی جانور در بوت استرپ برنامه نویس به راحتی قادر است به جای کد زدن، کد فراهم قالب، ردیف، تب و ... را باطن برنامه خویش فراخوانی نماید. در واقع به یاری این کادر ورک مراحل برنامه نویسی بسیار نادر حجم خیس و بی آلایش خیس از موقعیت دستی صورت گرفته و نیاز برنامه نویس به برخی از پیش نیاز ها نیز به شدت کاهش مییابد، علاوه بر این به کارگیری از ابزار های بوت استرپ به زیباسازی وبسایت و ارتقا UI آن نیز امداد بسیار مینماید.

نوشته‌علمی دارای ارتباط: چرا UI و UX برای جستجوگرها بسیار مهم میباشد؟

در صورتیکه بخواهیم به طور جزئی طراحی سایت در مشهد  خیس، ساختار بوت استرپ را بازبینی کنیم بایستی بگوییم ساختار اصلی بوت استرپ را گرید ها تشکیل داده اند. گرید های نامبرده گردیده بقیه ابزار های مایحتاج برای ساخت سایت را در دل خویش جای داده اند و در واقع به امداد به کارگیری از گرید هاست که می اقتدار صفحه های لایه بندی گردیده پباده سازی کرد و همین طریق موجب ریسپانسیو شدن وب سایت های پباده سازی گردیده به وسیله کادر ورک بوت استرپ می گردد. متاسفانه توضیح و معرفی طولانی تر گرید ها از صبر این نوشته‌ی علمی بیرون بوده و در مقاله‌ها آینده حتما به آن‌ها خوا هیم پرداخت.

تاریخچه بوت استرپ
فرایند برنامه نویسی به خودی خویش یک کدام از فرایند های پیچیده و مشقت بار تلقی می‌گردد. بسیار چشم گردیده که برنامه نویس ها فی مابین کدهای بسیار سردر گم گردیده و خروجی کارشان خیلی باب میل مشتری وجود ندارد. در سال 2011 میلادی تنی چند از بسط‌ دهنده‌‌ گان و طراحان مجموعه Twitter در منش جستجوی ارائه رویکرد کاری برای معمولی سازی روند کد نویسی قدم برداشتند، نتیجه ها کاوش و سعی گروه Twitter ارائه کادر ورکی به اسم بوت استرپ (Bootstrap) بود که فعالیت برنامه‌نویسی را برای طراحان اینترنت و بسط‌دهندگان سهل وآسان‌خیس کرده و سازش خروجی تارنما را نیز در دستگاه های گوناگون بهبود داد.

خروجی خوب کادر ورک ارائه گردیده به وسیله مجموعه Twitter موجب شد تا در فوریه سال ۲۰۱۲، بوت استرپ لبریز ستاره ترین پروژه ی GitHub شناخته گردیده و این رده را تا ژوئن سال ۲۰۱۴ نگهداری نماید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 23:41

طراحي سايت در مشهد
وبسایت به یک ابزار مهم و اساسی برای بازاریابی تبدیل شده است، تارنما ابزاری ارتباطی است که باعث می شود افراد ما و اطلاعات تماس مار رارا سریع تر پیدا کنند و همکاری های بیش تر تجاری چهره بگیرد. پس وب سایت تنها یک ابزار می باشد نه هدف پس بهتر است ابتدا هدف خود را پیدا فرمایید.

هدف شما می‌تواند فروش تولیدها به صورت اینترنتی، ارایه خدمات اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و دیده شدن، آنلاین برندینگ و… باشد. مشتریان امروز، مشتریانی بسیار سخت گیر و باذکاوت اند و لایف استایل نو و طریق ی زندگی نو امروزی آن ها را مجبور به استفاده از اینترنت می نماید. افراد اکثر زمان ها برای یافت کردن و مقایسه یک مال از اینترنت استفاده میکنند. کلمات کلیدی را جسب و جو می‌نمایند، پیرو اطلاعات موثر میشوند و هم چنین نظرها کاربران و مشتریان دیگر در وبسایت و شبکه‌های‌اجتماعی به شدت برروی تصمیم خرید آن‌ها تاثیر می گذارد. شما هر چه قدر هم در بازاریابی سنتی خود غالب باشید، نمی توانید از تاثیر به سزایی که بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ و داشتن وب سایت در کسب و فعالیت شما و برند شما داراست چشم پوشی کنید.

وب‌تارنما شما میتواند همانند یک بازاریاب رشته‌ای تمام‌وقت به معرفی برند شما بپردازد؛ به این ترتیب احتساب و بررسی چگونگی تعامل مخاطبین و مشتریان با وب‌تارنما و سایر فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی شما بایستی به طور مستمر صورت پذیرد. مشتریان بالفعل و بالقوه ی شما به راحتی می توانند با شما ارتباط مجدد برقرار کنند و شما به راحتی می توانید برند خودتون را به آن ها یادآوری نمایید.

شما باید تارنما خودتان را تولید نمائید و با تکثیر محتوا و استعمال ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وب سایت خودتان را بسط دهید. داشتن وبسایت امکانات زیادی برای شما ساخت می نماید از گزاره:

امکان تعامل مستقیم با کاربر
بازاریابی نفر به نفر
قابلیت و امکان تبلیغات پهناور به طور حوزه‌ ای و در میان المللی
صرف هزینه مناسب در مقایسه با دیگر رسانه ها
تنوع و قابلیت انطباق با الگوی رفتاری کاربر
شفافیت اطلاعات محصولات و ارزش ها
سهولت باز نگری و تحلیل آماری
یک سایت خلاقانه و با کلیه امکانات می‌خوام!
خوب جای صدق اومدی تخصص ما همینه

طراحی وب سایت

شاید این مطالب هم به کارتان بیاید:
چه گونه یک لندینگ پیج حرفه ای طراحی کنیم؟ لندینگ پیج کاغذ ایست که مخاطبین بعد از داخل شدن یا کلیک کردن روی تبلیغات به آن هدایت می شوند دراصل صفحه ایست که تبلیغات شما به آن وصل می باشد. برای...
بهترین پلتفرم های یادگرفتن آنلاین بهترین پلتفرم های فراگیری آنلاین این روز ها عصر آنلاین آموزشی محبوبیت بالایی پیدا کرده است و اکثر زمان ها مشتاقان یادگیری مهارت‌های جدید، این دوره‌ها را به موسسه‌های فیزیکی ترجیح میدهند. عصر‌های...
بهترین بعدازظهر های دیجیتال مارکتینگ HubSpot Academy بخش اعظمی از متخصصان حوزه بازاریابی تمایل چندانی به سپری کردن وقت‌های گوناگون و فراهم نمودن گواهینامه‌های متعدد این حوزه ندارند. چه نیازی به یادگرفتن مداوم می باشد؟ چه کسی به این گواهینامه‌ها نگاه...

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 18:24

استدلال اهمیت کلمات کلیدی چیست؟ طراحی سایت در مشهد 

همان طور که در یکی مقالات هفت ستاره با زمینه سیر تا پیاز راه‌های مقاله نویسی گفتیم، از نکات بسیار مهم در مقاله نویسی جستجو و به کار گیری درست از کلمات کلیدی است زیرا با این کار می توان زحمت کمتری به موتورهای جستجو گوگل داد و در بهره بتوان موجب افزایش ترافیک در سایتتان شد از طرفی همین مورد موجب بازدید زیاد صفحات شما به وسیله مخاطبین برای مطالعه محتوایتان میشود.
البته نباید این نکته را از اتوماتیک انداخت که کلمات کلیدی را باید به صورت درست و در تعداد مناسب به کار پیروزی از طرفی این گونه نباشد که لغات کلیدی را مناسب با محتوا تغییر تحول دهید ولی می توانید در نوشته ی علمی بر اساس کلمه ها کلیدی جستجو شده تغییراتی اعمال فرمائید.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم 3 ابزار مهم برای پیدا کردن کلمات کلیدی در گوگل به شما نشان دهیم.

یافتن کلمات کلیدی در گوگل

1. Google AdWords Keyword planner یکی روش های یافت کردن عبارات کلیدی در گوگل:
یکی‌از ابزار های بسیار پر اهمیت برای جستن کلمه ها کلیدی در گوگل google keyword planner می باشد که می توان از این ابزار در بهبود سئوی سایتتان کمک بگیرید. 
در گام نخست برای به کارگیری از این ابزار که بخواهید لغات کلیدی در گوگل را از آن پیدا فرمایید می بایست بدانید که کیوورد پلنر با سرویس Google AdWords مرتبط است و شما نیازمند به ایجاد یک حساب کاربری می باشید.
ads.google.com آدرسی می باشد که با ورود و عضویت در آن و آن گاه با کلیک به مورد Tools and Analysis در نوار بالای آن قابلیت به کار گیری از کیبورد پلنر برایتان مهیا خواهد شد.
کیوورد پلنر دو کاربرد مهم دارد. اول این که واحد سنجش جستجوی لغات کلیدی در گوگل را طی ماه های گذشته به شما نشان می‌دهد و دوم این است که پیشنهاداتی مرتبط با کلمه کلیدی به شما می‌دهد. 
روش فعالیت این گونه می باشد که در آسانسور روی مورد Find keywords کلیک فرمایید سپس در برگه ی باز شده واژه و کلمه مرتبط با صنعت و حوزه خودتان را وارد نمائید.
بعد از آن با ورقه ای مواجه میشوید که نام یک مرز و بوم و گویش آن وجود دارد و شما می بایست نام آن کشوری که رقم خورده‌میباشد را حذف کنید اما دقت داشته باشید که به دلیل تحریم نام کشور‌ایران دیده نمی شود البته می توانید زبان را به Persian تغییر و تحول دهید.
اینک می توانید آمار سرچ و ترازو رقابت در کلمات مورد نظر و پیشنهاد شده را در دو ردیف اول نگاه کنید.
در دو ستون اول که بسیار مهم تر می‌باشند شما به ترتیب آمار جستجو معدل واژه و کلمه در زمان تعیین شده به وسیله شما را نشان میدهد و در سوی راست آن میزان رقابت کلمه نشان داده میشود که مشتمل بر خط تیره، Low و Hight میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 549 تاريخ : شنبه 24 خرداد 1399 ساعت: 22:29

طراحی سایت در مشهد ساختار تارنما باید طوری باشد که محتوا را به راحتی در دسترس بازدید کنندگان قرار دهد. صفحه ها مهم را بیش از سه کلیک به دور از برگه اصلی نگه ندارید.

ساختار وبسایت ایده آل باید به این شکل باشد:

Homepage > Categories > Products

می‌توانید از اضافه کردن تحت شاخه ها در وبسایت های کوچکتر پرهیز کنید. اطمینان حاصل فرمائید که هر مال فقط به یک جور یا پایین مجموعه تعلق داراست. به همین ترتیب ، ساختار شما نیز بایستی واضح و سازگار باشد.

مثلا ، در حالتی که در هم اکنون فروش تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy M30 هستید ، آدرس اینترنتی باید:

ساختار URL درست : www.example.com/phone/samsung/Galaxy-M30 ‎
ساختار url غلط : www.example.com/samsung/Galaxy-M30
با این هم اکنون ، تلاش کنید طول URL را ذیل 160 نویسه نگه دارید.

به عنوان راهنمای کلی در خصوص ساختارهای آدرس مغازه اینترنتی:

آن را تا حد امکان کوتاه نگه دارید
از کلمه کلیدی خود در url استفاده فرمائید
سلسله مراتب را رعایت فرمائید
همیشه برای جداگانه کردن کلمات از (/) به کارگیری کنید
2-تارنما مپ (Sitemap)
دو گونه نقشه سایت وجود دارد: XML و HTML.

در روش سئو فروشگاه اینترنتی ، هرکدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

نقشه های HTML به طور کلی برای امداد به خریداران در پیمایش ایجاد می‌شوند. از طرف دیگر ، نقشه های XML برای اطمینان از اینكه روبات های موتورهای جستجو میتوانند URL های موجود را در وب سایت به طور صحیح فهرست كنند

نقشه های XML کلاً عادی تر می‌باشند. مورد استفاده قرار می‌گیرند تا اطلاعات سایت برای روبات ها و ماشین آلات قابل قرائت باشد.

این نقشه ها لیستی است که با XML معین شده است. بنابراین موتورهای جستجو می توانند با گاز صفحات را پیدا کنند. و ان ها را ایندکس کنند xml-sitemap

برای سئو ، نقشه های XML به عنوان دعوت نامه ای برای خزیدن URL می‌باشد.

این نقشه ها توسط گسترش دهندگان تولید می شوند.

نقشه های HTML : درک ان ها در نگاه اولیه بسیار سهل تر می باشد. و به پیمایش اسان تر کاربران در وب سایت یاری مینماید. تا کاربران بتوانند شل و ول تر در لایه های عمیق سایت جنبش کنند

در سود ، صفحات در شرایط بهتری قرار می گیرند.

html-sitemap

نقشه های HTML به یک‌سری دلیل مهم می توانند گران بها باشند:

در شرایطی‌که پیمایش در سایت شما نقص‌ و طاقت فرسا می باشد.
صفحاتی که به نقشه تارنما HTML دارای ربط می‌باشند مهم می‌باشند.
3. بهبود دارایی خزیدن
crawl-budget

تعداد صفحات در سایت شما که رباتهای موتور های جستجو هر روز در ان می‌خزند ، میزان دارایی خزیدن شما می باشد.
بودجه خزیدن کم ، می تواند سبب به فهرست بندی موضوعات مؤثر بر درجه بندی جستجوی شما شود.
به دلیل حجم زیاد صفحات در کسب و فعالیت های فروشگاهی ، اکثر وبسایت های فروشگاهی باید بودجه خزیدن خود را بهینه کنند.

برای بهبود بودجه خزیدن:

ساختار لینک سازی سایت خود را بهینه نمایید.
محتواهای تکراری را حذف نمائید.
لینک های شکسته و حاد را برطرف کنید.
نقشه سایت خود را مرتباً آپدیت کنید.
4. بهبود خزیدن ربات ها در وب سایت
Crawl the Website

شما می‌توانید از ابزارهایی مانند Screaming Frog ، SEMrush ، Ahrefs و DeepCrawl برای شناسایی و رفع انواع خطای HTTP به کار گیری فرمایید ، از جمله حطا ها را می قدرت:

خطاهای تغییر تحول مسیر 3XX.
خطاهای یافت نشدن ورقه 4XX.
خطاهای سرور 5XX
همچنین میتوانید با استفاده از این ابزار ، عنوان ها برگه تکراری یا مفقود شده ، متن های یکسان alt ، برچسب ها تگ های H یا توضیحات متا را شناسایی فرمایید

5. به کار گیری از Canonical Tags
گاهی اوقات ، سایتهای وسیع فروشگاهی دارای صفحات مال از یکسری گونه هستند. چنین شرایطی اکثر وقت ها منجر به URL های متعدد با محتوای یکسان میشوند.

برای دوری از این ، از تگ Canonical استفاده کنید. این عنصر HTML معمولی به موتور جستجو می گوید که کدام نسخه URL باید خزیده شده و در نتایج جستجو نشان داده شود.

6. استفاده درست از Robots.txt
Robotstxt

Robots.txt پرونده هایی می باشند که نشان میدهند کدام بخش از ورقه یا سایت نباید توسط رباتهای موتور جستجو خزیده شود.

به کارگیری از Robots.txt اهداف بسیاری را ارائه می دهد:

صفحات غیر عمومی – مانند صفحه های ورود به سیستم ، فرم ها یا صفحات حاوی اطلاعات حساس را مسدود میکند.
دارایی خزیدن شما را به حداکثر می رساند – صفحات بی اهمیت را مسدود نمایید.
میتوانید از خزیدن ربات ها در صفحاتی مانند – PDF ها ، تصاویر و غیره. دوری فرمائید.
این روزها ، اکثر تارنما ها از Robots.txt به کار گیری نمی کنند – زیرا گوگل در یافتن و فهرست بندی مهم ترین صفحات در وبسایت ها بسیار خوب عمل کرده است.

با این حال ، در سایت های فروشگاهی ، یک‌سری گونه ورقه موجود هست که استعمال از پرونده های Robots.txt عاقلانه تر است.

7. صفحات محصولاتی را که حذف شده اند را تغییر مسیر دهید
بیشتر فروشگاه های آنلاین دارای چند برگه می باشند. که محصولات ان ها حذف شده.

اگرچه حذف شدن مال صفحه ها یک امر معمول می باشد ، اما شما می توانید URL های ان ها را به دارای ربط ترین برگه تغییر و تحول مسیر دهید. تا ارزش ان ها را به صفحه ها مرتبط ان بدهید.

8. مطالب تکراری و بی ارزش
محتوای تکراری می تواند برای سئو در کسب و کار های اینترنتی مشکل بدون شوخی ایجاد کند.یک واقعیت رایج این می باشد.
که موتورهای جستجو دائماً خود را برای پاداش دادن به وب سایتهایی که محتوای منحصربه‌فرد با بالاترین کیفیت ارائه می دهند ، پالایش می‌نمایند.
از‌آنجا که محتوای بی قیمت برای تجربه کاربر مناسب نیست ، قادر است کیفیت وبسایت شمارا (از لحاظ موتورهای جستجو) تحت بیاورد.

9. خطاهای 3xx ، 4xx ، 5xx را برطرف فرمائید
کدهای شرایط HTTP پاسخ سرور به درخواست مرورگر است. زمانی که شخصی به وب سایت شما مراجعه مینماید ، مرورگر آن ها درخواستی را به سرور شما ارسال می‌نماید ، که بعد با یک کد سه رقمی پاسخ میدهد.

از پنج کد شرایط متداول ، دو مورد اولیه معمولاً مسائل بزرگی نیستند.

1xx – سرور در در حال حاضر پردازش درخواست است.
2xx – درخواست با موفقیت انجام شد.
سه مورد بعدی میتوانند نقص‌ ساز باشند.

3xx – درخواست دریافت شد ، البته کاربر در جای دیگری هدایت شد. دربرگیرنده 300 ، 301 ، 302 ، 303 ، 304 ، 305 ، 306 ، 307 و 308 خطا است.
4xx – خطای مشتری. برگه یافت نشد. این بدان معناست که یک درخواست انجام شده است ، اما مشکلی در سمت و سوی وب سایت وجود دارد. این برگه معمولاً هنگامی ظاهر می‌شود که یک صفحه در یک وب سایت وجود نداشته باشد. شامل 400 ، 401 ، 403 و 404 نادرست است.
5xx – این به آن معنی می باشد که درخواست ایجاد شده است ، ولی سرور نتوانست پاسخ دهد یا درخواست را تکمیل کند. مشتمل بر خطاهای 500 ، 501 ، 502 ، 503 ، 504 ، 505 ، 506 ، 507 ، 508 ، 509 و 510 است.
این کدهای موقعیت HTTP برای به حساب آوردن بهینه سازی و سلامتی سایت شما بسیار مهم هستند.

رباتهای Google از نظر نحوه خزیدن و فهرست بندی صفحات در وب سایت شما با این کدها متفاوت خلق می کنند.

در حالی که اکثر کدها ضرورت اضطراری ندارند ، 3xx ، 4xx و 5xx مواردی میباشند که مورد اعتنا شما می باشند.

این کدهای شرایط HTTP برای ارزیابی seo و تن درستی سایت شما بسیار مهم میباشند.

در حالی که اکثر کدها ضرورت اضطراری ندارند ، 3xx ، 4xx و 5xx مواردی میباشند که باید به ان توجه داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 1:19

طراحی سایت در مشهد MVC چه می‌باشد؟8 / 10 از 6 استفاده کننده Model Views Controllers اسم بی نقص جور MVC می باشد . تکنولوژی جدیدی در ASP .net برای بهبود فرمان پباده سازی سایت می‌باشد . که هریک از این ها غیروابسته می‌باشند و در آخر عمل به نیز وصل می گردند . MVC بر روی معماری یک‌سری لایه ای جهت جداسازی قسمته ها متعدد برنامه قرار میگیرد . این معنی تنها برای برنامه نویس ها ASP .net تازگی دارااست چرا‌که گذشته از آن گویش های جاوا، PHP و بخش اعظمی دیگر از پلت فرم ها این خصوصیت را دارا بوده اند . 

 

Administrator\files\UploadFile\mvc-diagram .png 

 

گونه (Model): در‌این بخش اطلاعاتی قرار دارد که استفاده کننده به صورت بی واسطه با آنان در رابطه است که به راحتی در View Models می‌تواند چهره دهد . که اطلاعات را در فی مابین view و controller جا به جا مینماید و یا در Domain model که دربردارنده داده ها حائز اهمیت از دامنه هست . 

 

به عنوان مثال یک شی Product ممکن است داده ها را از خزانه اطلاعتی بازیابی کرده‌باشد و بر روی آنان عمل هایی انجام داده باشد و در انتها فیض رادر خزانه اطلاعاتی در جدول Products ذخیره می‌کند . 

ساخت سایت در مشهد

نمایشگر (Views): برای رندر کردن چکیده از نوع که با کاربر در رابطه بدون واسطه میباشد . در واقع وظیفه اکران به کاربر را داراست و به کاربر حاصل عملیات، بازیابی و اکران داده را نشان می دهد . 

 

مثلا وقتی که استفاده کننده در بخش ورود به سیستم رمز عبور را وارد میکند بخش اعظم برنامه نویس ها در به عبارتی فرم اصلاح بودن آن را به حساب آوردن می‌کنند که در برنامه نویسی با MVC کار صحت نمی‌باشد . در MVC راز عبور بدون هیچ مدل باز‌نگری و ارزیابی کردنی به قسمت های دیگر منتقل می شود و تنها سود بی آلایش از قسمت های دیگر اخذ می‌نماید که به آن وسیله اذن ورود به برنامه داده میگردد . 

 

کنترلگر(controller): برای پردازش کردن درخواست های ارسالی، بهبود موقعیت کارایی در نوع، گزینش نمایشگر مناسب برای نمایش دادن به استفاده کننده . به ابلاغ دیگر کنترل کننده جریان منطقی برنامه کاربردی میباشد که با تعمل در بین model و view قادر است برنامه را اجرا و جریان های اطلاعاتی را پایین در دست گرفتن قرار دهد . 

 

به عنوان مثال کنترلگر عبارت های مالامال و جو خزانه اطلاعاتی را مدیر کرده و آنها را به نوع میفرستد . نوع وظیفه داراست پرس وجو ها را به اجرا دراورد . 

 

Administrator\files\UploadFile\what is mvc .JPG 

 

چه 

زمانی از MVC به کارگیری کنیم؟ 

MVC در طراحی سایت جایگزینی برای فرم های ASP .net نمی‌باشد و شما در هنگام تعیین ASP .net و ASP .NET MVC برای تولید برنامه ی اینترنتی می بایست توجه زیاد فرمایید . در‌صورتی‌که شما یک برنامه اینترنتی بر پایه فرم های وبی دارید می توانید به خط مش سابق مبادرت فرمائید . 

 

تارنما stackoverflow .com با به کار گیری از قابلیت MVC درست شده می باشد .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 672 تاريخ : دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت: 0:35

طراحي سايت در مشهد فضای اینترنت مالامال میباشد از اصطلاحات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ. تامل نمی کنم دیگر کسی پیدا شود که کلمه و واژه‌های seo و بازاریابی محتوا را نشنیده باشد! این دو در اشاره به مفاهیمی تماما منقطع به فعالیت می روند ولی رابطه تنگاتنگی دارا‌هستند. این رابطه را با هم باز نگری میکنیم.

بازاریابی محتوا چه چیزی است؟
Content Marketing یکی‌از اصطلاحات امروزی بازاریابی میباشد. در کشور‌ایران هنوز بر رمز ترجمه درست این اصطلاح اختلاف موجود است. بعضی آن را بازاریابی محتوایی میخوانند و بعضا دیگر بازاریابی محتوا. در هر رخ مضمون‌ پشت Content Marketing این میباشد که از روش محتوا بازاریابی کنیم. با یک تمجید ظریف‌خیس بازاریابی محتوایی:

«فرایندی میباشد که محتوای دیدنی و قانع‌کننده را با انگیزه سرگرم کردن مجموعه مشخصی از مخاطبان انگیزه ساخت می‌نماید تا آن ها را به انجام اقدامات سودآور ترغیب نماید.»

با این تعریف‌و‌تمجید بخش اعظمی از عمل‌ها، میتوانند زیرمجموعه بازاریابی محتوا در حیث گرفته شوند. به عنوان مثال فیلم‌های کوتاه آموزشی که یک تولیدکننده شیرینی خانگی در برگه اینستاگرام خویش منتشر میکند. این تولیدکننده از روش فراگیری مخاطبان را به خویش جذب می کند و کم کم اعتماد آنان را به دست میاورد. در غایت تنی چند از آنان به مشتری تبدیل میشوند. از این پیشین، فیلم‌های کوتاه آموزشی معمولا دربین مردم پخش می شوند و سبب شناخته‌خیس شدن تولیدکننده میشوند.

عوارض متعددی برای شکوفایی تکنیک بازاریابی محتوا موجود است و مهم ترین آن ها ارتقاء دسترسی به وب و رسانه‌های دیجیتال و بدین ترتیب کاهش هزینه‌های ساخت محتوا میباشد. فکر کنید در حالتی‌که در عصر‌های پیشین از وب می‌خواستید با استعمال از ساخت محتوا برای کالا خویش بازاریابی فرمایید چه ابزارهایی در اختیارتان بود؟

برای ایجاد یک ویدئو کوتاه و پخش آن از روش تلویزیون، علاوه بر هزینه ایجاد بایستی مبلغ متعددی را نیز برای پخش ویدئو به تلویزیون می‌پرداختید. امروزه می توانید ویدئو را با گوشی فردی فیلمبرداری فرمائید، با استعمال از ابزارهای بدون پول ادیت نمائید و به طور بدون پول در برگه اینستاگرام‌تان به اکران بگذارید.

از سوی دیگر، با ارتقاء تعداد تولیدگنندگان و ارائه‌دهندگان سرویس ها و ارتقاء سطح کیفی تولیدها و سرویس ها، طرز رابطه با مشتری به یک عنصر رقابتی در بازار تبدیل شده‌است. حق تعیین مشتریان طولانی تر شده‌است و برندها برای جلب دقت آنان رقابت مینمایند. یکی شایسته ترین شیوه های جلب اعتنا مشتریان ساخت محتوا برای آنها و ارائه داده ها به آنان میباشد.

در روند بازاریابی محتوا، در آغاز مخاطب انگیزه معلوم و آن گاه شبکه‌های رابطه با وی گزینش می شود. در مرحله بعد از آن به ساخت محتوای مطلوب این مخاطب میپردازیم و آن را از روش شبکه‌های معلوم توزیع می کنیم.

فکر کنید یک کمپانی ایجاد تولیدات بهداشتی و آرایشی دارید. کرم جدیدی ایجاد کرده‌اید که دربردارنده آنتی اکسیدان میباشد و از پیری زودرس پوست دوری می کند. قصد دارید از روش بازاریابی محتوا برای این مال مشتری پیدا نمائید. مخاطب‌تان اشخاصی می باشند که اخیرا مشغول روند پیری پوست گردیده‌اند و در ادامه طریق معالجه برای آن میباشند. پس میتوانیم بگوییم بخش اعظم مخاطبان‌تان را خانم‌های 30 تا 35 ساله تشکیل می دهند.

در هنگام ایجاد محتوا، بایستی از فواید آنتی اکسیدان‌ها برای پوست حرف نمایید. می توانید یک سلسله نوشته‌ی علمی در وب لاگ وب سایت‌تان منتشر نمائید، یکسری ویدئوی کوتاه برای برگه اینستاگرام‌تان ساخت فرمائید، رپورتاژ کمپین راه و روش بیاندازید و ... . حالا برای این که مطمئن گردید مخاطب محتوایی را که ساخت کرده‌اید می‌بیند چه فعالیت می بایست بکنید؟ آری، صحیح حدس زدید. این جا ترفندهای بهینه سازی وارد میشوند!

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 20:14

طراحي سايت در مشهد از امروز بخش جديدي را براي شما دوستان خوب عزيز در حیث گرفته ايم. اين بخش دربرگیرنده یادگرفتن گام به گام فراگیری طراحي اینترنت سايت میباشد كه عملكرد مي‌شود هر هفته نوشته‌علمي اي در اين باره به شما عزيزان ارائه كنيم. در اولي نصیب از اين خصوصي آموزشها با ما باشيد.

اين بعدازظهر آموزسي بر پايه ي كتاب Build Your Own Website The Right Way Using HTML & CSS از انتشارات Sitepoint مي باشد.
چه اشخاصي بايستي اين كتاب را بخوانند؟
اين كتاب براي افرادي مفید مي باشد كه از يادگرفتن طراحي اینترنت اطلاعي ندارند و مي خواهند جديد به جمع طراحان سايت ملحق شوند پس حتما از عادي ترين نكات استارت مي شود .اين كتاب شما‌را با HTML و CSS آشنا ميكند و رویکرد را براي توليد يك سايت استاندارد به شما نشان ميدهد. ذكر اين نكته لازم مي باشد كه ترجمه خط به خط كتاب ارائه نمي شود و چيزي كه تحت عنوان برداشت شخصي اینجانب يك طراح اینترنت سايت (بهزاد علي بيگي) از كتاب میباشد در قالب مقالات فراگيري طراحي اینترنت براي شما بيان خواهد شد.كارايي مي‌كنم در هر نوشته‌علمي حداكثر يك فصل از كتاب را فراگیری دهم و صد رد صد با بازخوردي كه از خوا‌نندگان خواهم گرفت كيفيت کار و هم چنين وسعت فعاليت را افزایش خواهم بخشید.
فصل نخستین:Setting up Shopاين فصل در واقع مهیا كردن كامپيوتر براي فعاليت، قبلي از زدن اولين طرح شماست.قبل از اين كه اینترنت سايت خودتان را بسازيد، مي بايست كامپيوتر خویش را براي فعاليت فراهم نماييد كه شامل برنامه هايي مي باشد كه يا در سيستم شما جانور مي باشد و يا اين كه مي بايست آنان‌را نصب نمائيد.برنامه هاي زيادي در بازار جان دار میباشد ولي در بالا از برنامه هاي رایگان و قابل دسترس به کارگیری مي كنيم.وسايل و برنامه هاي اصلي كه شما نياز داريد:
1- وسيلۀ ابتدايي براي ويرايش فولدر هاي متني كه در واقع برگه اینترنت شما‌را در بر مي‌گيرد2- يك مرورگر (web browser) براي ديدن صفحه ها اینترنت در آن3- صادر کردن صفحه وبسايت به حريم اينترنت با استفاده از ftp client
زیرا اكثر كاربران ما درايران از ويندوز به کارگیری مي نمايند پس ابزارهاي مو جود در ويندوز را بررسي خوا‌هيم كرد.
ابزارهاي نخستين در ويندوز براي فراگیری طراحي اینترنت:
1- اديت كردن متن : براي اديت كردن متن در ويندوز مي توانيد از Notepad به كار گيري كنيد. اين متن، به عبارتی صفحۀ اینترنت میباشد .براي دسترسي بدين برنامه در نزديكي ويندوز مسير زير را طي كنيد:

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 198 تاريخ : شنبه 10 خرداد 1399 ساعت: 17:14

طراحی سایت در مشهد اصطلاح breadcrumb از ماجرا افسانه ها نسل و گرتل آمده میباشد که در آن شخصیت های اصلی برای گم نکردن راه و روش خویش تا بازگشت به منزل دنباله ای از خرده های نان را پشت رمز خویش ریختند تا شیوه بازگشت خویش را به صحت بتوانند پیدا نمایند.

با الهام از این قصه بردکرامب یا این که نشانگر صفحه های یا این که مسیر راهنما که بخشی از پباده سازی رابط کاربری UI) User Interface) میباشد در هنگام ساخت وب سایت به تارنما ها بیشتر شد و به استفاده کننده این قابلیت را اعطا کرد که با هر کلیک، به دایرکتوری موردنظر هدایت شوند. افزودن این امکان به وب سایت در seo وبسایت تاثیر به سزایی دارااست.

همان طور که در قصه آمده میباشد، بازدیدکنندگان می بایست حالت خویش را در ساختار سلسله مراتبی وب سایت ببینند تا بتوانند به سطح بالاتری در سلسله مراتب مرورگر دستیابی پیدا نمایند.

نشانگر صفحه ها تحت عنوان یک ابزار بصری اثرگذار کار میکند که نشان دهنده محل استفاده کننده در سلسله مراتب وبسایت میباشد. این خصوصیت منجر میشود ناوبری Breadcrumbs یک مرجع عالی داده ها متنی برای یوزرها باشد و به آنان یاری دهد تا بتوانند به سوال ها تحت جواب دهند.

اینجانب کجا هستم؟ Breadcrumbs بازدیدکنندگان را از مکان خویش در هنگام بازدید از وب سایت باخبر می کند.

کجا می‌توانم بروم؟ پیکان ها امکان یافت کردن مناطق و صفحه های تارنما را ارتقاء می دهند.

آیا می بایست به آنجا بروم؟ Breadcrumbs قادر است یوزرها را تشویق به بازدید از سایر صفحه ها کند (به عنوان مثال بازدید کننده یک وبسایت فروشگاهی ممکن میباشد روی یک کاغذ جنس فرود بیاید که مال مطلوب نباشد البته بازدید کننده ممکن میباشد مایل به مشاهده بقیه تولیدها از به عبارتی جور باشد). این، به تازه بخود، می‌تواند موجب ارتقاء user friendly بودن وب سایت شود.

کاهش تعداد اقدامات
از نظر امکان به کار گیری توکل های نان قادر است تعداد اقداماتی را که یک بازدید کننده وب سایت بایستی چهت نیل انگیزه خویش انجام می دهد را، کاهش می‌دهد چون به جای استعمال همیشه از دکمه «برگشت» مرورگر یا این که کاغذ در آغاز تارنما، برای رجوع به ورقه ی اصلی بازدید کنندگان میتوانند از خرده نان ها چهت نیل به انگیزه خویش به کار گیری نمایند.

این قابلیت و امکان منجر غم یوزرها نمی‌شود.

پس از افزودن این امکان شاید جمعی از یوزرها از آن به کارگیری نکنند یا این که این قابلیت و امکان را نادیده بگیرند ولی خیر آنکه استعمال نکنند، 

هیچوقت مسیر خرده نان ها را ناسازگار با گوشه و کنار کاربری قلمداد نمی کنند و تاثیر منفی بر روی User Interface وبسایت ندارد چون صرفا فضای مقداری را اشغال می کند و توشه محتوایی مازاد را به تارنما وارد نمیکند.

چه وقت بایستی از Breadcrumbs استعمال نمایید؟

یک منش عالی برای گزینش اینکه آیا یک وب سایت قادر است از nautical navigation استعمال نماید یا این که خیر، تولید یک نقشه وب سایت یا این که یک نمودار میباشد که ساختار ناوبری وب سایت را نشان میدهد، و آن گاه تجزیه و نظارت میکند که آیا خرده های نان به استفاده کننده قابلبت تکان در میان مدل ها را می دهد یا این که نه؟

چون در صورتیکه میتوان از خرده های نان برای نشان دادن مسیر به استفاده کننده به کار گرفت که ساختار سلسله مراتبی میان مدل ها به صدق رعایت گردیده باشد در غیر این چهره قابلیت فراخوانی به جور قبل وجود نخواهد داشت.

اشکال Breadcrumbs
Breadcrumbs میتواند مبنی بر: مکان، مسیر و خصوصیت اکران داده شود.

مبتنی بر شرایط مکانی
بردکرمب بر پایه ی مکان

رایج‌ترین دسته بردکرامب‌ها می‌باشند که سلسله مراتب و ساختار صفحه ها را نشان می دهند. این پیکان ها به بازدیدکنندگان به ادراک و جنبش سلسله مراتب تارنما شما، که دارنده سطح های متعدد (معمولا بیشتراز دو سطح) یاری مینماید.

برکرمب

در نمونه پایین از تارنما BestBuy هر پیوند متنی برای یک کاغذ میباشد که یک سطح فراتر از سمت راست آن میباشد.

Breadcrumbs بر طبق مسیر
برکرمب مسیر

Breadcrumbs مبنی بر مسیر کل مسافرت طی گردیده بوسیله استفاده کننده چهت نیل به یک برگه مختص میباشد. این گونه پیوند ها طور پویا ایجاد میگردد.

این دسته مسیری را که استفاده کننده طی میکند، به وی نشان می دهد؛ یعنی استفاده کننده متوجه می گردد که در وب سایت از چه مسیرهایی تکان نموده است. شاید مسیر راهنمای صفحه های از نگاه برخی خیلی ضروری به لحاظ نرسد، زیرا دکمه رجوع و برگشت مرورگر، این فعالیت را برای استفاده کننده انجام می دهد ولی در هر حالا، موثر مسیر راهنمای صفحه های، از امتیازات اینترنت‌وب سایت به حساب می‌آید.

Breadcrumbs بر حسب خصوصیت
بردکرمپ توصیفی

صد رد صد برای شما اتفاق افتاده میباشد که وارد وبسایت‌های فروشگاهی می شوید و در پی محصولی خاصی به عنوان مثال شلوار می‌گردید

هنگامی که وارد طبقه بندی فرآورده می شوید، ممکن میباشد نیاز داشته باشید که رنگ و سایز لباستان را نیز گزینش نمائید. در اینجا بردکرامب‌های رنگ و اندازه، بر طبق صفت می‌باشند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 15:17

طراحی سایت در مشهد  او‌لین نکته ای که طولانی تر طراحان هنگام ساخت وب سایت در لحاظ می‌گیرند این میباشد که چه رزولوشنی را برای پباده سازی گزینش نمایند. برای آن‌ها حقیقتا مهم میباشد که سایتی که پباده سازی می نمایند به به عبارتی شکلی برای یوزرها به اکران درآید که آن‌ها پباده سازی کرده اند. هم اکنون با اعتنا به اینکه هرمورد از یوزرها از یک گونه ورقه اکران با ابعادی مختلف( تبلت،گوشی و...) نسبت به هم استعمال می‌نمایند رعایت کردن تعدادی اصول یکسان و اثبات به ساخت وب سایت استاندارد امداد شایانی مینماید. در‌این نوشتار در لحاظ داریم تا اصول و قواعدی که یک طراح اینترنت برای پباده سازی استاندارد ملزم به رعایت آنهاست را بیان کنیم .با ما یاروهمدم باشید.

نگاهی به تاریخچه چگونگی پباده سازی صفحه ها اینترنت
در سال 1995 ، مانیتورهایی با وضوح استاندارد 480*640 وسیع ترین و شایسته ترین مانیتور دربین مانیتور های جان دار بودند. این بدان معنا میباشد که طراحان اینترنت برای تولید صفحاتی که از لحاظ ظاهری خوب به حیث رسد ، باید پباده سازی خویش را به طوری انجام می دادند که حداکثر بر روی مانیتور 12 اینچی تا 14 اینچی خروجی مطلوب و مناسبی داشته باشد.این روز ها ، تارنما هایی با وضوح 480*640 کمتر از 1 درصد از بیشترین ترافیک تارنما ها را تشکیل می‌دهد به دلیل آن که مردم نیز اکثرا از رایانه هایی با وضوح بسیار فراتر از 1366*768 ، 1600*900 و 5120*2880 به کارگیری می‌نمایند . این گستردگی صفحه های اکران فعالیت طراحان را برای تعیین رزولیشن مطلوب در ساخت وب سایت پاره ای بی آلایش خیس نموده است.

در واقع می اقتدار چنین اعلام‌کرد که ما در نقطه‌ای از مورخ طراحی سایت قرار داریم که نیازی به نگرانی در رابطه وضوح نداریم. اضافه اشخاص از مانیتورهای ورقه گسترده به کار گیری مینمایند و همین استدلال موجب می گردد تا نیازی به حداکثر کردن پنجره مرورگر خویش نداشته باشند و این یعنی معمولی خیس شدن فعالیت طراحی وب سایت برای طزاحان.

چرا پباده سازی استاندارد صفحه های اینترنت از اهمیت بالایی برخوردار‌است؟
با اعتنا به اینکه یوزرها ما از صفحه ها نمایشگر متعدد با بعدها گوناگون و رزولیشن های متفاوت به کار گیری می‌کنند و حتی کیقیت اکران رنگ در آن‌ها نیز متعدد میباشد ما نمی توانیم پباده سازی خویش را به نحوی انجام دهیم که برای تمامی آن ها خروجی یکسانی داشته باشد. از طرفی مجال و حالت آن هم نیست که تارنما خویش را در کلیه مرورگر ها و همگی نمایشگر ها آزمایش کنیم، پس در چنین قوانینی تعقیب کردن خط مشیی به اسم استاندارد اهمیت پیدا میکند.

در یک نظرسنجی غیرقانونی از کارمندان یک کمپانی که همگی از لپ تاپ هایی با وضوح تصویر 1024*760 به کارگیری می کردند ، دو نفر تمام برنامه های خویش را در وضعیت حداکثر نگه داشته و سایر به عوارض گوناگون دارنده پنجره هایی با اندازه های مختلف بودند. این آمار نشان می‌دهد که در حالتی که شما برای ساخت سایت این مجموعه پهنا 1024 پیکسل را گزینش کرده باشید ، 85 درصد از یوزرها برای دیدن کل برگه بایستی به طور افقی جنبش نمایند.

پهنا استاندارد پباده سازی صفحه ها اینترنت چقدر میباشد؟
بعداز یک بازبینی کلی و لحاظ سنجی دریافتیم که اکثر مخاطبان این روزها از نمایشگرهایی با رزولیشن 768*1024 استعمال می‌کنند .بدین ترتیب پهنا استاندارد وبسایت متناسب با این رزولیشن میتواند ۹۶۰ پیکسل در حیث گرقته شود. در واقع این پهنا بایستی به نحوی تعیین شود که اکثر یوزرها بتوانند فارغ از خلل و سوای تغییرات ظاهری از وبسایت استعمال نمایند.با اعتنا به اینکه ارتفاع و پهنا یک وبسایت به مدل محتوای سایت و گرافیک آن نیز بستگی داراست پیشین از هر چیز در طراحی وب می بایست به کاربرد وبسایت و زمینه آن اعتنا ویژه کرد.

ولی چرا پهنا 960 پیکسل تحت عنوان پهنا استاندارد پباده سازی صفحه ها اینترنت رقم خورده میباشد؟
یکی‌از عوارض به کارگیری از این اندازه که، مهم ترین استدلال آن نیز می‌باشد این میباشد که بخش اعظمی از مخاطبان از تمام کاغذ مانیتور یا این که نمایشگر خویش برای دیدن صفحه های اینترنت به کار گیری نمی‌کنند( FullScreen) و پاره ای از گوشه و کنار در صفحه ها مرورگرشان به، تیتر کاغذ ، قسمتهای مرتبط با نشانی صفحه های وScroll ها منوها، و…. اختصاص دارااست که در مرورگرهای گوناگون مختلف میباشد.

در لحاظ تصاحب کردن پهنا ۹۶۰پیکسل تحت عنوان پهنا استاندارد به شما امداد مینماید تا با وجود این اجزاء پهنا کاغذ شما به Scroll کردن احتیاج نداشته باشد. در انتخاب این اندازه فضاهایی که‌این اجزاء اشغال می‌نمایند هم در حیث گرفته گردیده بنابر این ، نگران این اجزاء نباشید وبه راحتی از این اندازه به کارگیری نمایید.

این پهنا بر پایه ی استانداردهای ورقه بندی ساخت سایت گزینش شده‌است، به‌این معنا که شما می‌توانید به راحتی از استانداردهای کاغذ بندی در صفحه ها اینترنت خودتان به کار گیری نمایید و نگران چیزی نباشید. این اندازه قادر است شما‌را در پیاده کردن طرح های گوناگون از نگاه ورقه بندی و ساختاری و ولی استاندارد امداد نماید.

نکته مهم این میباشد که بخش اعظمی از مرکزها دولتی، اداره ها و … کماکان از مانیتورهایی با رزولوشن ۸۰۰×۶۰۰ به کارگیری می‌نمایند که‌این عدد برای پهنا استاندارد رقم خورده برای صفحه های اینترنت قابل پذیرش وجود ندارد. ولی می بایست برای آنان هم فکری کرد زیرا مخاطبان مهمی میباشند در عین اینکه یوزرها خوشبختی نیستند.

یک‌سری شیوه برای بر طرف کردن این ایراد موجود هست:

نخستین اینکه از اوامر CSS برای در اختیار گرفتن صفحه های در رزولوشن های گوناگون به کار گیری کنیم و دوم اینکه یک تارنما با پهنا متغیر برای همگی رزولوشن ها پباده سازی کنیم که ولی عمل بسیار تخصصی و دشواری میباشد.

نکات مهم در ساخت سایت با پهنا 960 پیکسل
به دنبال این نوشته ی علمی فرض می‌کنیم که اندازه پهنا سایت ما به طور اثبات ۹۶۰px در حیث گرفته گردیده که برای رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸ مطلوب میباشد.قدم‌بعدی چه میباشد؟

پیرو می بایست به موارد ذیل دقت نمائید:

در حالتی که ( دایرکشن ) و یا این که دکورا سیون تارنما ما(که معمولا با لهجه فارسی مندرج میباشد) از راست به چپ باشد فقط قسمتی از وب سایت، که در روءیت کرد اول اکران داده نمی شود منوهای سمت راست آن میباشد و کلیه محتوای سایت که بخش اصلی آن نیز میباشد سوای اینکه احتیاج به Scroll برگه باشد، نشان داده می شود!اما این یک چاره ماهر و۱۰۰% وجود ندارد .به دلیل آنکه در‌صورتی‌که دکورا سیون و یا این که Dir از چپ به راست باشد قسمتی که اکران داده نمی شود منوهای سمت راست می باشند که طولانی تر در اینترنت سایتهای انگلیسی لهجه به کارگیری می شود.

حرف پایان
کلاً هر روشی مزایا و معایب مختص خویش را داراست البته شما می بایست روشی را برای فعالیت خویش برگزینید که مزایای آن بیش تر از معایبش باشد.

گزینش پهنا 960 پیکسل به صورت اثبات برای ساخت وب سایت ممکن میباشد معایبی نیز داشته باشد ( در رزولوشن های ۸۰۰×۶۰۰) اما محاسنش بسیار اضافه از معایب آن میباشد و به همین علت اکثر طراحان این استاندارد را طزاحی خویش به عمل می‌گیرند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 1 خرداد 1399 ساعت: 5:38